HIF PADEL
KONTAKT OS
Kære besøgende!
Velkommen til vores kontaktside. Du er altid velkommen til at ringe eller skrive hvis du har spørgsmål.
Med sportslig hilsen
Henrik Poulsen
Formand Fitness
Henrik Poulsen
FORMAND FITNESS
Gramsvej 2
6710 Esbjerg V, Hjerting
Tlf. 51 44 17 44
min konto
Ofte Stillede Spørgsmål
Min betaling er fejlet, hvad gør jeg?
Abonnement – Fejlet betaling
Denne vejledning viser, hvordan du kan forsøge at betale en fejlet betaling til abonnement.
Fejlen kan opstå, hvis dit betalingskort er udløbet, og dette kort ikke er blevet afmeldt og et nyt tilmeldt.
NB: Kan kun forsøges de første 14 dage efter, at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.
❶Log på Medlemslogin.
❷Vælg menupunktet “Økonomi” øverst i venstre side.
❸Vælg menupunktet Betalingskort > Betalinger i menuen til venstre.
❹Vælg fanebladet “Afbrudte”.
❺Tryk på “Forsøg igen” ud for abonnementet.
Hvis det ikke lykkes, kan det skyldes, at du ikke har tilmeldt dit kort – se nedenfor.
Dette kan kun forsøges de første 14 dage, efter at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.
❻Hvis du ikke har tilmeldt noget kort – gør flg:
Gå til Økonomi > Betalingskort > Kortoplysninger
❼Tryk Tilmeld for at tilmelde betalingskort.
VIGTIGT: Gå herefter tilbage til punkt 3 i vejledningen og foretag betaling.
Hvordan skifter jeg betalingskort?
Abonnement – Skift betalingskort
Denne vejledning viser, hvordan du skifter dit betalingskort.
Det kan du få brug for, hvis dit nuværende betalingskort er udløbet, og du skal afmelde det gamle, før du kan tilmelde det nye.
❶Log på Medlemslogin fra foreningens hjemmeside.
❷Vælg menupunktet “Økonomi”.
❸Vælg menupunktet “Kortoplysninger” i menuen til venstre.
❹Tryk på knappen “Skift kort”.
❺Indtast nu kortoplysninger på det kort, du vil tilmelde.
❻Når knappen Opret abonnement er grøn, skal du trykke på den og tilmelde dit kort.
❼Du finder en kvittering her: Betalingskort > Betalinger >
❽Eks: Transaktion 1531 : Her er det gamle kort afmeldt (rødt minus)
❾Transaktion 1532: (grønt plus) Her er det nye kort tilmeldt.
Hvordan sætter jeg mit Fitness abonnement på pause?
Abonnement – Pause
Vejledningen her beskriver, hvordan du opsiger dit abonnement i en periode for så senere at tilmelde dig abonnementet igen.
❶Log på medlemslogin
❷Vælg menupunktet Økonomi øverst i højre side.
❸Vælg menupunkt Abonnement > Oversigt i venstre side.
❹Tryk på “Opsagt” ud for abonnementet.
❺Dit abonnement er nu opsagt, og er der tilkoblet Adgangskontrol, vil nøglen/adgang virke indtil dato for ophør af abonnement.
Sådan genoptager du abonnement:
❶Gå på foreningens hjemmeside og tryk vælg ud for abonnementet.
❷Log på med email/mobilnr. (Hvis der er flere profiler, vælg da profil).
❸Tryk Næste, hvis oplysningerne om din profil er rigtige – ellers rediger dem.
❹Læs Handelsbetingelser i højre side og marker “Accepter”.
❺Du får nu en bekræftelse på, at du er tilmeldt abonnementet, og vil få adgang den følgende dag.
Hvordan afmelder jeg mig fra fitness?
Afmeld abonnement og afmeld kort
❶Log på Medlemslogin
❷Tryk på fanebladet Økonomi.
❸Tryk på Kortoplysninger
❹Tryk på “Afmeld kort og Abonnement”.
❺Tryk derefter på knappen “Opsig abonnement og afmeld kort”.
❻Bekræft nu, at du vil OPSIGE abonnement OG afmelde kortet.