HIF Fitness

Kontakt Os

HIF PADEL

KONTAKT OS

 

 

Kære besøgende!

Velkommen til vores kontaktside. Du er altid velkommen til at ringe eller skrive hvis du har spørgsmål.

Med sportslig hilsen

Henrik Poulsen

Formand Fitness

Henrik Poulsen

Henrik Poulsen

FORMAND FITNESS

 

Gramsvej 2
6710 Esbjerg V, Hjerting

Tlf. 51 44 17 44

min konto

Ofte Stillede Spørgsmål

Min betaling er fejlet, hvad gør jeg?

Abonnement – Fejlet betaling

Denne vejledning viser, hvordan du kan forsøge at betale en fejlet betaling til abonnement.

Fejlen kan opstå, hvis dit betalingskort er udløbet, og dette kort ikke er blevet afmeldt og et nyt tilmeldt.

NB: Kan kun forsøges de første 14 dage efter, at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.

 

Log på Medlemslogin.

Vælg menupunktet “Økonomi” øverst i venstre side.

Vælg menupunktet Betalingskort > Betalinger i menuen til venstre.

Vælg fanebladet “Afbrudte”.

Tryk på “Forsøg igen” ud for abonnementet.
Hvis det ikke lykkes, kan det skyldes, at du ikke har tilmeldt dit kort – se nedenfor.
Dette kan kun forsøges de første 14 dage, efter at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.

Hvis du ikke har tilmeldt noget kort – gør flg:
Gå til Økonomi > Betalingskort > Kortoplysninger

Tryk Tilmeld for at tilmelde betalingskort.
VIGTIGT: Gå herefter tilbage til punkt 3 i vejledningen og foretag betaling.

 

 
Hvordan skifter jeg betalingskort?

Abonnement – Skift betalingskort

Denne vejledning viser, hvordan du skifter dit betalingskort.

Det kan du få brug for, hvis dit nuværende betalingskort er udløbet, og du skal afmelde det gamle, før du kan tilmelde det nye.

Log på Medlemslogin fra foreningens hjemmeside.

Vælg menupunktet “Økonomi”.

Vælg menupunktet “Kortoplysninger” i menuen til venstre.

Tryk på knappen “Skift kort”.

Indtast nu kortoplysninger på det kort, du vil tilmelde.

Når knappen Opret abonnement er grøn, skal du trykke på den og tilmelde dit kort.

Du finder en kvittering her: Betalingskort > Betalinger >

Eks: Transaktion 1531 : Her er det gamle kort afmeldt (rødt minus)

Transaktion 1532: (grønt plus) Her er det nye kort tilmeldt.

 

Hvordan sætter jeg mit Fitness abonnement på pause?

Abonnement – Pause

Vejledningen her beskriver, hvordan du opsiger dit abonnement i en periode for så senere at tilmelde dig abonnementet igen.

Log på medlemslogin

Vælg menupunktet Økonomi øverst i højre side.

Vælg menupunkt Abonnement > Oversigt i venstre side.

Tryk på “Opsagt” ud for abonnementet.

Dit abonnement er nu opsagt, og er der tilkoblet Adgangskontrol, vil nøglen/adgang virke indtil dato for ophør af abonnement.

Sådan genoptager du abonnement:

Gå på foreningens hjemmeside og tryk vælg ud for abonnementet.

Log på med email/mobilnr. (Hvis der er flere profiler, vælg da profil).

Tryk Næste, hvis oplysningerne om din profil er rigtige – ellers rediger dem.

Læs Handelsbetingelser i højre side og marker “Accepter”.

Du får nu en bekræftelse på, at du er tilmeldt abonnementet, og vil få adgang den følgende dag.

Hvordan afmelder jeg mig fra fitness?

Afmeld abonnement og afmeld kort

Log på Medlemslogin

Tryk på fanebladet Økonomi.

Tryk på Kortoplysninger

Tryk på “Afmeld kort og Abonnement”.

Tryk derefter på knappen “Opsig abonnement og afmeld kort”.

Bekræft nu, at du vil OPSIGE abonnement OG afmelde kortet.