min konto

ADMINISTRER PROFIL

På denne side har du nemt adgang til de funktioner der vedrører dit medlemskab, booking af hold, betalinger mm.

Hvis du ønsker at se dine bookinger tryk på knappen Mine Bookinger.

Ønsker du at administrere din konto med eksempelvis at ændre profil, betalingsoplysninger, ændre adgangskode mm. kan du tilgå vores administrationsmodul Conventus ved at klikke på Åbn Conventus knappen. Bemærk Conventus åbner i et nyt faneblad. Når du er færdig i Conventus luk fanen og du er tilbage til denne side.

Hvis du har behov for hjælp, har vi lavet vejledninger i vores ofte stillede spørgsmål længere nede på siden. Bemærk ved betalinger åbnes der et nyt vindue. Når betalingen er gennemført, lukker du bare vinduet og kommer tilbage til vores hjemmeside igen.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os ved spørgsmål. Se kontaktoplysninger i bunden af siden.

Mine Bookinger

Åbn Conventus

min konto

Ofte Stillede Spørgsmål

Min betaling er fejlet, hvad gør jeg?

Abonnement – Fejlet betaling

Denne vejledning viser, hvordan du kan forsøge at betale en fejlet betaling til abonnement.

Fejlen kan opstå, hvis dit betalingskort er udløbet, og dette kort ikke er blevet afmeldt og et nyt tilmeldt.

NB: Kan kun forsøges de første 14 dage efter, at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.

 

Log på Medlemslogin.

Vælg menupunktet “Økonomi” øverst i venstre side.

Vælg menupunktet Betalingskort > Betalinger i menuen til venstre.

Vælg fanebladet “Afbrudte”.

Tryk på “Forsøg igen” ud for abonnementet.
Hvis det ikke lykkes, kan det skyldes, at du ikke har tilmeldt dit kort – se nedenfor.
Dette kan kun forsøges de første 14 dage, efter at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.

Hvis du ikke har tilmeldt noget kort – gør flg:
Gå til Økonomi > Betalingskort > Kortoplysninger

Tryk Tilmeld for at tilmelde betalingskort.
VIGTIGT: Gå herefter tilbage til punkt 3 i vejledningen og foretag betaling.

 

 
Hvordan skifter jeg betalingskort?

Abonnement – Skift betalingskort

Denne vejledning viser, hvordan du skifter dit betalingskort.

Det kan du få brug for, hvis dit nuværende betalingskort er udløbet, og du skal afmelde det gamle, før du kan tilmelde det nye.

Log på Medlemslogin fra foreningens hjemmeside.

Vælg menupunktet “Økonomi”.

Vælg menupunktet “Kortoplysninger” i menuen til venstre.

Tryk på knappen “Skift kort”.

Indtast nu kortoplysninger på det kort, du vil tilmelde.

Når knappen Opret abonnement er grøn, skal du trykke på den og tilmelde dit kort.

Du finder en kvittering her: Betalingskort > Betalinger >

Eks: Transaktion 1531 : Her er det gamle kort afmeldt (rødt minus)

Transaktion 1532: (grønt plus) Her er det nye kort tilmeldt.

 

Hvordan sætter jeg mit Fitness abonnement på pause?

Abonnement – Pause

Vejledningen her beskriver, hvordan du opsiger dit abonnement i en periode for så senere at tilmelde dig abonnementet igen.

Log på medlemslogin

Vælg menupunktet Økonomi øverst i højre side.

Vælg menupunkt Abonnement > Oversigt i venstre side.

Tryk på “Opsagt” ud for abonnementet.

Dit abonnement er nu opsagt, og er der tilkoblet Adgangskontrol, vil nøglen/adgang virke indtil dato for ophør af abonnement.

Sådan genoptager du abonnement:

Gå på foreningens hjemmeside og tryk vælg ud for abonnementet.

Log på med email/mobilnr. (Hvis der er flere profiler, vælg da profil).

Tryk Næste, hvis oplysningerne om din profil er rigtige – ellers rediger dem.

Læs Handelsbetingelser i højre side og marker “Accepter”.

Du får nu en bekræftelse på, at du er tilmeldt abonnementet, og vil få adgang den følgende dag.

Hvordan afmelder jeg mig fra fitness?

Afmeld abonnement og afmeld kort

Log på Medlemslogin

Tryk på fanebladet Økonomi.

Tryk på Kortoplysninger

Tryk på “Afmeld kort og Abonnement”.

Tryk derefter på knappen “Opsig abonnement og afmeld kort”.

Bekræft nu, at du vil OPSIGE abonnement OG afmelde kortet.

min konto

KONTAKT OS

 

 

 

Kære besøgende!

 

Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål her på siden eller oplever du problemer med login, bookinger eller andet, så er du altid velkommen til at ringe eller skrive til mig.

Det er lettere at i kontakter mig mens i sidder med det, så får vi klaret evt. udfordringer med det samme.

Med sportslig hilsen

Henrik Poulsen

Foreningskoordinator

Henrik Poulsen

Henrik Poulsen

FORENINGSKOORDINATOR

 

Gramsvej 2
6710 Esbjerg V, Hjerting

Tlf. 51 44 17 44