Aktuelle frivillige opgaver

Titel Start dato Slut dato Åbne pladser
Hovedbar 28. august 2025 30. august 2025 17
Pandekagebod 29. august 2025 30. august 2025 21
Udebar 29. august 2025 30. august 2025 7
Meny & HIF Madboder 29. august 2025 30. august 2025 16
Børnebod 29. august 2025 30. august 2025 18
Hoppe- Legeland 29. august 2025 30. august 2025 17
Børneskydetelt 29. august 2025 30. august 2025 15
Hjælpere til løbet 30. august 2025 30. august 2025 10
Nedtagning af telte og oprydning på pladsen 31. august 2025 31. august 2025 9

Praktiske oplysninger

Du skal møde 15 minutter før vagtens start ved hovedbaren i det store telt, medmindre andet er aftalt.

Der er mulighed for at dele din vagt med en anden. Vi skal bare vide besked, så vi kan planlægge derefter i vagtplanen.

Du får 1 værdikupon til drikkevarer per vagt.

Byfestudvalget sørger for at udlevere de værnemidler og andet nødvendigt udstyr så som pengekasse, handsker, affaldssække, armbånd m.m.

Håber alle vil møde med en positiv tilgang til de forskellige opgaver, og henvend dig gerne til en fra Byfestudvalget hvis der opstår spørgsmål inden/under/efter din vagt.

Vi bestræber os selvfølgelig på at følge vagtplanen, men sker der uforudsete ting, så håber vi på forståelse og fleksibilitet, HVIS din vagt bliver et andet sted end aftalt.

 

Har du spørgsmål vedrørende vagtplan, arbejdsopgaver eller lignende er du velkommen til at kontakte Bettina Goth Häggqvist på 28 10 19 76 eller mail bettina@alletidersvikar.dk

Har du en ven, nabo eller lignende der gerne vil hjælpe, er vedkommende også meget velkommen til at kontakte Bettina.

 

Tusind tak for indsatsen! 😊

God arbejdslyst – og rigtig god byfest!